Prekių grąžinimo/keitimo sąlygos

  •            Prekes grąžinti arba keisti kitomis galite per 14 dienų nuo daikto pristatymo dienos. Grąžinant ar keičiant prekes visų pirma turite užpildyti prekių grąžinimo ar keitimo formą (2 vnt.). Užpildytus prašymus kartu su grąžinama preke bei išrašyta sąskaita faktūra turite pristatyti į parduotuvę, kurioje prekę atsiėmėte arba į artimiausią Jums parduotuvę (jei prekė Jums buvo pristatyta). Taip pat galite grąžinti naudojantis paštomatais: prekes siųskite į paštomatus esančius prie prekybos centrų, kuriuose įsikūrusios mūsų parduotuvės.


    KEIČIAMOS ARBA GRĄŽINAMOS PREKĖS TURI ATITIKTI ŠIUOS KRITERIJUS:

    • grąžinama prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje;

    • grąžinama ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo;

    • prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;

    • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);

    • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

    • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

     

    PREKES GRĄŽINTI GALITE ŠIAIS ADRESAIS:

    • PC Ozas, Vilnius, Ozo g. 18 (darbo laikas: I-VI 10:00 - 22:00, VII 10:00 - 21:00);

    • PC CUP, Vilnius, Upės g. 9 (darbo laikas: I-VII 10:00-22:00);

    • PLC MEGA, Islandijos pl. 32, Kaunas (darbo laikas: I-VII 10:00-21:00);

    • PPC AKROPOLIS, Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas (darbo laikas: I-VII 10:00 - 21:00);

    • PPC Akropolis, Šiauliai, Aido g. 8 (darbo laikas: I-VII 10:00 - 21:00);

    • PC RYO, Savitiškio g. 61, Panevėžys (darbo laikas: I–VII 10:00 - 21:00);

    • PC MOLAS, Taikos pr. 139, Klaipėda (darbo laikas: I-VI 10:00 - 20:00, VII 10:00 - 19:00).


              Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles. Taip pat mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo akivaizdus daikto naudojimo faktas.


             Prekė grąžinama/keičiama dėl pardavimo metu buvusių ir nepastebėtų prekės trūkumų arba pirkėjui buvo pristatyta ne ta prekė, kurią jis užsisakė:

    • Nustačius, jog prekė neatitinka grąžinimo/keitimo reikalavimų ją išsiųsime Jums, prieš tai pranešdami el. paštu ar susisiekę su Jumis telefonu.

    • Jei darant užsakymą pasirinkote apmokėjimo būdą „Atsiimant prekes mūsų salone“, tuomet įvertinus, jog prekė atitinka visus prekės grąžinimo/keitimo kriterijus pinigai už grąžinamą/keičiamą prekę Jums bus grąžinti grynaisiais parduotuvėje, kurioje atsiėmėte prekę.

    • Jei darant užsakymą pasirinkote kitą apmokėjimo būdą, tuomet pinigai už grąžinamą/keičiamą prekę bus pervesti pavedimu per 14 darbo dienų į banko sąskaitą iš kurios atlikote mokėjimą.

    • Tuo atveju, kai pirkėjas nori pasikeisti prekę į kitą, o Pardavėjas nebeturi pakeitimui tinkamų prekių (nurodytų prekių keitimo prašyme), Pirkėjui siūlomos panašios prekės į prekių keitimo prašyme nurodytas. Jei Pirkėjui šis siūlymas netinka, Pirkėjui grąžinama sumokėta pinigų suma.

    • Grąžinimo/keitimo išlaidos pirkėjui padengiamos tik įsitikinus, kad prekė buvo parduota su pardavimo metu nepastebėtais trūkumais ir pirkėjas pateikė grąžinimo/keitimo išlaidų mokėjimą įrodančius dokumentus. Maksimali grąžinimo/keitimo išlaidų suma negali viršyti 6,00 eurų.

         

            Prekė grąžinama/keičiama dėl kitų priežasčių:

    • Nustačius, jog prekė neatitinka grąžinimo/keitimo reikalavimų ją išsiųsime Jums, prieš tai pranešdami el. paštu ar susisiekę su Jumis telefonu.

    • Jei darant užsakymą pasirinkote apmokėjimo būdą „Atsiimant prekes mūsų salone“, tuomet įvertinus, jog prekė atitinka visus prekės grąžinimo/keitimo kriterijus pinigai už grąžinamą/keičiamą prekę Jums bus grąžinti grynaisiais parduotuvėje, kurioje atsiėmėte prekę.

    • Jei darant užsakymą pasirinkote kitą apmokėjimo būdą, tuomet pinigai už grąžinamą/keičiamą prekę bus pervesti pavedimu per 14 darbo dienų į banko sąskaitą iš kurios atlikote mokėjimą.

    • Tuo atveju, kai pirkėjas nori pasikeisti prekę į kitą, o Pardavėjas nebeturi pakeitimui tinkamų prekių (nurodytų prekių keitimo prašyme), Pirkėjui siūlomos panašios prekės į prekių keitimo prašyme nurodytas. Jei Pirkėjui šis siūlymas netinka, Pirkėjui grąžinama sumokėta pinigų suma, neskaitant kainos už pristatymą.

    • Grąžinimo/keitimo išlaidos pirkėjui nekompensuojamos.

     

    Turite klausimų? Rašykite el. paštu eparduotuve@persicco.lt arba skambinkite telefonu: +370 65531428.